Super Bowl LIX:n parhaat mainokset ja jälkipelit 11.2. Casino Helsingissä
Vuoden 2024 Super Bowl LVIII -lähetyksessä mainosminuutti maksoi huimat 13–14 miljoonaa dollaria. Tule tutustumaan miten maailman kalleimmat mainosminuutit hyödynnettiin tänä vuonna. Mahdollisuus tähän tarjolla Suomen jenkkifutisliiton ja Hall of Famen perinteisessä Super Bowl Highlights & Commercials markkinointiseminaarissa.
Tiistaina 11.2. Casino Helsingissä sukelletaan juuri päättyneen Super Bowlin huippuhetkiin – nähdään, millaisen vaikuttavan miljoonakattauksen mainostajat tänä vuonna tarjosivat. Samalla pureudutaan Kansas City Chiefsin ja Philadelphia Eaglesin kohtaamisen ratkaiseviin hetkiin. Varmista paikkasi kaupungin kovimpaan markkinointiseminaariin nyt!
Viime vuoden helmikuun 11. päivänä pelattu Super Bowl LVIII oli Yhdysvaltain kaikkien aikojen katsotuin televisiolähetys. NFL:n loppuottelu houkutteli CBS-kanavalle ennätykselliset 120 miljoonaa katsojaa seuraamaan Kansas City Chiefsin ja San Francisco 49ersin välistä huippuottelua.
Kentällä voittoa juhli pelinrakentaja Patrick Mahomesin luotsaama Kansas City Chiefs, mutta mainostaukojen kirkkaimmaksi tähdeksi nousi Dunkin’ Donutsin ”The DunKings” -mainos, jossa Ben Affleck ja Jennifer Lopez esiintyivät yhdessä.
Viime vuoden suosituimpana Super Bowl mainoksena on pidetty Dunkin’ Donutsin ”The DunKings” -mainosta
Identtiset kaksoset Arnold Schwartzenegger ja Danny De Vito mainostivat State Farmin vakuutuksia
NFL käytti arvokkaan mainospaikkansa kansainvälisen pelaajaohjelansa mainostamiseen teemalla Born to Play”
Otteluanalyysi ja markkinoinin huippuammattilaisten paneelikeskustelu
Suomen Amerikkalaisen Jalkapallon Liiton ja jenkkifutiksen Hall of Famen järjestämässä markkinointiseinaarissa pääset tutustumaan Super Bowl LIX-pelin parhaisiin paloihin ja markkinoinnin huippuammattilaisten muodostaman paneelin arvioihin maailman kalleimpien mainosminuuttien tämän kertaisesta sadosta.
Otteluanalyysista vastaa NFL- ja vaahteraliigalähetyksiä vuosikausia juontanut Teemu Lahti. Mainospaneelissa analyyseista vastaavat Suvi Lähde, Jarkko Konttinen, Mikael Nemeschansky, sekä Erkko Mannila.
Casinon lavalla 11.2.2025
Teemu Lahti, selostaja, NFL-asiantuntija
Suvi Lähde, luova johtaja, SEK
Jarkko Konttinen, kaupallinen johtaja, Miltton
Mikael Nemeschansky, luova johtaja, Dentsu Creative
Erkko Mannila, luova johtaja, Miltton
Urheilumarkkinoinnin ammattilaisille ja jenkkifutiksen ystäville
Casino Helsingin Fennia Salonki tarjoaa täydelliset puitteet inspiroivalle ja ajatuksia herättävälle iltapäivälle. Verkostoidu muiden alan asiantuntijoiden kanssa, keskustele uusista trendeistä ja kerää tuoreita ideoita.
Tapahtuman tiedot:
- Mitä: Super Bowl LIX High Lights & Commercials, markkinointiseminaari
- Milloin: Tiistai 11.2.2025 klo 14:00–16:15
- Missä: Fennia Sali, Casino Helsinki, Mikonkatu 19, Helsinki
- Hinta: 20€
- Järjestäjät: Suomen Amerikkalaisen Jalkapallon Liitto ry, Hall of Fame, Marketing Finland, Sponsorointi & Tapahtumat ry
Markkinointiseminaarin liput (20 €) ovat nyt myynnissä kaikille amerikkalaisen jalkapallon ja laadukkaan markkinoinnin ystäville! Hanki omasi helposti Marketing Finlandin tapahtumakaupasta:
Ilmoittaudu: Super Bowl High Lights & Commercials
Share the post "Super Bowl LIX:n parhaat mainokset ja jälkipelit 11.2. Casino Helsingissä"