Maailman kalleimpia mainossekunteja ruoditaan SAJL:n Super Bowl-seminaarissa
Jenkkifutisliitto tarjoilee vuoden kovakontaktisimman markkinointiseminaarin ja verkostoitumistapahtuman – Super Bowl Highlights & Commercials – tiistaina 13.2.2024. Nyt toista kertaa järjestettävän seminaarin keskiössä on urheilumarkkinoinnin ammattilaisista koostuva huikea Super Bowl-paneeli, jossa mukana suomalaisen urheilumarkkinoinnin tähtipelaajia.
Markkinointipanelissa tämän vuoden teemana luovuus. Tarkastelussa miten eri markkinoijat hyödyntävät lineaarisen television maailman kalleimmat mainossekunnit sunnuntain Super Bowlin TV-lähetyksessä. Esillä tuoreeltaan loppuottelun mieleen jäävimmät mainokset, sekä ammattilaisten analyysit niistä.
Maailman kalleimmat sekunnit
Super Bowl -mainokset ovat saavuttaneet maailman kalleimman mainospaikan aseman ottelun massiivisen katsojamäärän, globaalin näkyvyyden ja tapahtuman liitännäisilmiöiden ansiosta. Mainokset ovat stadionilla esitettävän puoliaikashown ohella olennainen osa Super Bowl -ilmiötä, synnyttäen ikonisia hetkiä ja luoden omanlaisensa populaarikulttuurin ilmiön.
Mainostauot ovat odotettuja ohjelmanumeroita, joiden aikana mainostajat kilpailevat luovuudellaan herättääkseen huomion ja jättääkseen pysyvän vaikutuksen yleisöön. Tämä ilmiö on tehnyt Super Bowlin mainoksista erottamattoman osan itse urheilutapahtumaa, nostamalla ne markkinoinnin huipulle.
Kova kattaus asiantuntijoita
Super Bowl Highlights & Commercials markkinointiseminaarissa katselemme tuoreeltaan Super Bowl LVIII loppuottelun mieleen jäävimmät mainokset ja kuulemme panelistien analyysit niistä. Panelisteina 2024 ovat Axa Fahler, Erkko Mannila, Hermanni Kanerva sekä Pia Dahlman.
Vuoden 2024 teemana on luovuus. Useasti korkealle rankatun Super Bowl -mainoksen luovalla ratkaisulla on lopulta ollut hyvin vähän tekemistä itse tuotteen kanssa. Mitä on tarjolla tämän vuoden TV-lähetyksessä?
Markkinoinnin ohella perehdymme tiiviissä katsauksessa maan johtavien jenkkifutisasiantuntijoiden, Mika Laurilan ja Teemu Lahden avustuksella itse Super Bowlin tapahtumiin, tunnelmiin ja ratkaisuihin. Lisäksi kuulemme mitä kotimaisen jenkkifutiksen suurtapahtumien vuoteen 2024 kuuluu. ”Suomen Super Bowl” Vaahteramalja palaa Stadiin ja tuoreen olympialajin, lippupallon MM-kisat keräävät elokuussa globaalin miljoonayleisön, sekä yli tuhat urheilijaa Lahteen.
Suomen Amerikkalaisen Jalkapallon Liitto järjestää tapahtuman yhteistyössä Marketing Finlandin, Sponsorointi & Tapahtumat ry SPOTin sekä SAJL Hall of Famen kanssa.
Info & ilmoittautuminen: Super Bowl Highlights & Commercials
Share the post "Maailman kalleimpia mainossekunteja ruoditaan SAJL:n Super Bowl-seminaarissa"