Amerikkalaisen jalkapallon suurin vuotuinen tapahtuma Super Bowl on luonut ympärilleen ilmiöitä, jotka kilpailevat suosiossa jopa itse kenttätapahtumien kanssa. Super Bowlin TV-lähetysten mainokset ovat muodostuneet omaksi kulttuuri-ilmiökseen ja osa katsojista seuraa peliä pelkästään nähdäkseen mainokset. Mainonnan suunnittelijoille maailman kalleimmat sekunnit merkitsevät kisaa siitä, kuka synnyttää sen mainoksen, joka täyttää peliä seuraavana aamuna sosiaalisen median syötteet.
Super Bowl Highlights & Commercials markkinointiseminaarissa katselemme tuoreeltaan Super Bowl LVIII loppuottelun mieleenjäävimmät mainokset ja kuulemme panelistien analyysit niistä. Vuoden 2024 teemana on luovuus. Useasti korkealle rankatun Super Bowl -mainoksen luovalla ratkaisulla on lopulta ollut hyvin vähän tekemistä itse tuotteen kanssa.
Markkinoinnin ohella perehdymme tiivissä katsauksessa jenkkifutis asiantuntijoiden avustuksella itse peliin, sekä kuulemme mitä kotimaisen jenkkifutiksen suurtapahtumien vuoteen 2024 kuuluu. ”Suomen Super Bowl” Vaahteramalja palaa Stadiin ja tuoreen olympialajin, lippupallon MM-kisat keräävät elokuussa globaalin miljoonayleisön, sekä yli tuhat urheilijaa Lahteen.